söndag 11 oktober 2009

två fingrar i tumvantar





Jag och Kirre tog bussen ner på stan och satte oss på Claras och fikade mycket och pratade mycket och gick igenom min ekonomi så nu känner jag mig lite säkrare.Det är ett under att du förstår allting Kristian Heder Ternell, fruktansvärt bra är du!

när vi efter några timmar hade fikat och pratat klart tog vi en rush ner till resecentrum för att köpa ett busskort och sen tillbaka till juneporten för att ta bussen hem. jag fortsatte dock till mina kusiner och vem kom på bussen om inte min älskade kusin Sofia?
Vi skrattade mycket på vägen särskilt när Sofia ska visa nummer två med fingrarna och har tumvantar? hur tänkte du där gullet ;) haha!
Väl på plats uppe på berget så blev det god mat och mycket prat. vi kom fram till att vi är en släkt som samlar på skador och jag vill skänka dagens tanke till min kusin Christoffer som gjort illa sitt korsband, och då kan vi lika gärna slänga in en dagens tanke till min syster Fanny som också gjort illa sitt korsband.. stackars människor!


Maten följdes av fotboll där jag och Victor drog några damp på domaren och massa damp på Sverige.
En trött Evelina tog bussen hem och nu är det snart sovdags!

en snabbgenomgång av gårdagen!
skola och sedan kolla på träning - handla för att till sist kunna åka in till idrottshuset och kolla på innebandy. Jag satt med Amanda och Jeff. Jag skämde ut mig kan vi ju även berätta för när sargen åkte åt helvete på hela långsidan skulle jag hjälpa till själv på ena halvan medan två andra män tog tag i andra halvan. resultatet blev att hela sargen åkte åt andra hållet istället och sedan hade jag lite strul med att få ihop de olika delarna. men jag tar den. inga problem. att jag skämmer ut mig är väl inte så ovanligt:)


xoxo-evelinanana

6 kommentarer:

  1. hahahah!
    vi vet ju att du inte gjort allt för smarta drag i ditt liv ;)

    "ja i Basket så måste den studsa för att vara ue"
    hahahhahah!

    SvaraRadera
  2. hahahaha jag dööör. victors klockrena svar och avbrytning: ".. eve, vi alla spelar basket så vi vet nog hur det går till ;) "

    SvaraRadera
  3. Hej
    Titta bara in
    Besök gärna min blogg och lämna gärna ett spår efter dig.
    Ha det dag

    SvaraRadera
  4. HANNNA SVENSSON SYSTER DU VET18 oktober 2009 kl. 09:32

    nu är det så att det är jevligt dålig uppdatering här gullet!! haha(: pussss saknar dig , seeee you soon (k'

    SvaraRadera
  5. du jag kan inte säga mer än att jag STTTTAAAAAARRRKT håller med din syster, typ 2 veckor sen nu jue :O

    Får du skärpa dig lilla eve ;D
    PUSSSSS(L)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!