torsdag 8 oktober 2009

skönhet


ett uppskattande ord, eller flera. Det får oss att må bra, får oss att tro på skönheten som vi alla har. Ta fram skönheten och visa världen vem du är. Jag gillar de som accepterar skönhet. jag gillar dom som ler i vardagen. Du är skönhet och alla runt om kring. skönhet skönhet skönhet.

idag har jag fått mitt efterlängtade hm kort, gått i skolan och kollat på tjejerna scrimma mot brahe. förlorade bara med två poäng vilket e ballt eftersom dom är ett ligalag:) bra jobbat tjejer! Elin och jag var drottningar på sidan, vi peppade och satt i sekretariatet och komenterade och sjöng hela matchen! bästa skånevän <3

Blir inget lir för mig i helgen och kanske inte nästa helg. men jag siktar på att komma tillbaka i träning nästa vecka och spela matchen mot malbas. hemmapremiär.


so long lovers ..

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!