onsdag 28 oktober 2009

Jag tycker fasligt synd om er



jag tycker synd om er .. verkligen. jag tycker fasligt synd om er som inte har Isabella Halling som bästa vän. Man mår som en gud när man är med pinglan och hon har ett leende som inte gör annat än får en själv att falla in i ett skönt smile. jag mår bra och har kul när jag är med dig. Det kändes så skönt att ha någon att prata med igen som är som mig. du vet vad jag menar bellbell. Vi förstår vad vi menar innan vi ens förklarat. ett sjukt enkelt sätt att kommunicera för att prata klarspråk. Jag önskar att jag hade dig vid mig hela tiden! jag saknar dig varje dag där borta.
Jag och Bellbell hade en mysig kväll i Barkarö City igår. Det började med att jag färgade hennes hår som blev skitsnyggt! Sen Vi pratade och åt och pratade lite till, tog en lång lång promenad och kröp ner i sängen och kollade på The notebook och sedan Johan Falk. sjukt bra filmer btw.



Idag så cyklade Fanny och jag in till nybygge för att träna teknik med Hasse. Jag gick ut och sprang först i tjugo minuter för att se så att jag inte dog, vilket jag inte gjorde. jag kunde därför vara med och köra teknik och skott och styrka i en dryg timme. detta gjorde min dag. Jag har fått upp hoppen igen. wohoo! så imorn ska jag träna med Damlaget och på fredag är det först basketträning sedan löpning in till Lögarängen där vi kör intervaller och sedan badar och kör vattenpolo! Låter som bra uppstart på min träning tycker jag:) Jag kommer belöna mig själv med att gå ut och äta Kinamat med mina älskade kusiner som alltid får mig att skratta högt och ljudligt!

and I dont have a clue what to do. Don't speak, don't say a word, don't even ask. Someone might get hurt, someone might get hurt ..




xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. ååh vad jag älskar dig min bästa vän! är verkligen så himla glad att jag har dig och det hoppas jag du vet! du får mig att må bra! evsevs(L)bellbell! <333333

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!