torsdag 23 december 2010

Barack och Evelina


skjutsade hanna till vårdcentralen idag. det var dags att ta veck stygnen efter operationen. det såg jättefint ut!

Imorse när jag läste tidningen( vilket jag brukar göra när jag är hemma i vässan faktiskt) så såg jag en bild på Barack Obama när han skrev under ett avtal om att homosexuella ska få vara med armén utan att dölja det. tänk vad världen går snabbt framåt ..
hursom helst var min poäng att självaste Barack Obama är vänsterhänt precis som jag. Jag och mamma diskuterade ifall han också lägger handen i allt han skriver så att det kladdas ut?

förövrigt har jag jobbat och kört kinect med David. det var ju riktigt kul faktiskt!

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. ooh! barack obama! det vet jag allt vem det är ;) hihi

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!