måndag 6 december 2010

brahevinst!


nu har bloggen typ frusit till is i några dagar! illa.

okej, vi förlorade med Sanda mot Mark med 3 ynka poäng. riktigt sur förlust med tanke på att de hade sina ligaspelare med som stod för typ hälften av deras poäng.

På lördagkvällen åkte jag upp till Chrisse och Sofia där även Andrea befann sig. Andrea är min nästkusin som jag inte träffat på jääääätttelänge! vi hade myskväll med tacos och film. vi kollade på man on fire. jättebra var den och jag grät.

På söndagmorgonen gick jag ner för stora clevasbacken för att träna. vi hade skottpass med Brahe innan matchen som var klockan två.
Jag gick upp ( dum som jag var) .. det var så sjukt jobbigt..

Matchen med Brahe, som var min första hemmamatch med damligan gick jättebra. vi vann mot Umeå och tog därmed vår första vinst! Så sjukt gött.
efter matchen blev det pizza med herrlaget och styrelsen, och sedan blev det sleepover med Andreas.

idag har jag inte kunnat träna för jag har fått någonting knasigt i hälen.. hoppas det är bra tills imon. För övrigt har jag varit på en rättegång. sjukt läskigt fall!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!