fredag 24 december 2010

Julens afton


julens afton ***

Att följa traditioner är mysigt ibland. Jag och systrarna åkte in till stan och handlade lite mat inför dagens ståhej.( det är inte tradition)
Klockan 1 skulle vi vara hos farmor och farfar för att börja jullunchen som vi alltid gör, dvs en tradition. Jag och Hanna kommer 13.20, vilket också är en tradition, vi är aldrig i tid!

Det är extra roligt de jämna åren för då firar Jonathan och Rasmus med oss. Det är så mysigt att träffa kusinerna.

som fortsättning på tradition så kilade jag över till Sörensens för att spendera några timmar där. alltid lika trevligt!

Tomten kom iår igen, och jag måste säga att jag fortfarande är lite rädd för tomten.. farmor tror inte att jag kommer släppa in tomten när jag själv får barn, haha.

jag har haft en riktigt trevlig och mysig julafton och fått jättefina julklappar.
bilder från julafton kommer säkert upp inom kort :)
god jul på er!
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!