söndag 12 december 2010

lucia med brahe

igår var det match mot mark med ligan. Vi förlorade med en del poäng tyvärr men det är bara att kämpa på. Det var kul att Markus och filip dom gosetosarna var och kollade på matchen! PUSS på dom!

Efter vår och killarnas match var det luciatime! Jag var lucia, de andra brudarna var allt från josef(pepparkaka), till en gul stjärna!
Vi framförde cirkus fyra-fem låtar för brahefolket. Det blev succé.

Jag spenderade mammas sista kväll med henne och gänget hos henriks. Vi hade svinkul vid matbordet som vanligt.
Jag sov hos henriks, så jag slapp köra hem när jag var så sjukt trött.

Nu har mamma skjutsat hem mig till lägenheten. jag ska snart stryka mitt lucialinne så att jag kan ta mig till huskvarna kyrka. Idag är det huskvarnas Lucia..

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!