onsdag 8 december 2010

Emil 18 feta


nu är klockan 05.26 och jag har varit vaken i nästan en timme. Bussen ner till huskvarna går snart så tänkte bara att jag kunde skriva ett litet inlägg innan jag beger mig till Gotland med Brahe baskets brudar.

Vi ska spela match mot Visby Ladies ikväll och vi kommer att komma hem imorn runt tre. Ganska skönt att slippa skolan, men ångesten kommer ju sen när man missar repetition inför Rättskunskapsprovet .. inte bra.
Nästa vecka blir en helvetes vecka, men efter det så är det lov för min del. det kan ju knappt bli bättre!

Idag är en speciell dag med, för min älskade Emil fyller 18 feta år! Så ett stort och varmt grattis till honom! vi slänger in en bild på oss från avslutningsmiddagen i nian. Goa tider (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!