fredag 10 december 2010

träffad


På idrotten idag körde vi Handboll.
Lagen var Basket mot Rubb och vi ägde rejält.

Dessvärre fick jag vara målvakt en stund och under den stunden kom det en stenhård boll från en kille som kan skjuta hårt som fan. Skottet prickade rakt över ögat/näsbenet för att jag inte hann upp/inåt med händerna ..
Det forsade tårar fast jag inte ens grät. jag skrattade mest för att det va så sjukt haha.
Men det bästa av allt detta var att jag räddade iallafall skottet.

Efter skolan kom mamma med bilen. Vi åkte och tankade lite där gubben framför oss inte alls var sugen på att snabba sig. det tog honom typ 10 minuter att tanka. helt sjukt.

Det blev en tripp till stan med mina bästaste brudar Emina, Amanda och Maja. Vi hade mysigt i julstämningen och fyndade lite saker till sicgalan. woho!

nu ska jag och brahetjejerna strax dra till sanda för att göra en utvärdering. sedan bär det av ner mot sporthallen för träning och efter det så ska jag pusta ut hos henriks och ta hand om min lillasyster.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!