torsdag 9 december 2010

sköna gotland


nu är jag hemma från Gotland.

Det blev somsagt en tidig morgon igår då vi åkte från Huskvarna klockan 6. Då åkte vi bussen från Jönköping till Nynäshamn för att sedan ta färjan över till Gottelandet!

Jag och Ajnur satt och pratade nästan hela resan och hade det mysigt med smått och gott!

Väl framme och incheckade på hotellet fortsatte jag och Ajnur vårat talk under en promenad upp till hallen, till en mack och tillbaka.

Matchen gick ju som den gick. förlust med cirkus 40 poäng, ingen energi fanns det där ..

Såren läktes utmärkt när vi genom Ajnurs pojkvän George fick äta på en utmärkt restaurang ( Georges pappa och brors). På menyn stod det plankstek och till efterätt bjöds det på panakotta. Jag var i himmelriket.
Om ni någongång är i Visby och behöver äta. Gå till Köpmannen 2 och få livets mat.

idag gick vi upp cirka kvart i 6 för att hinna äta frukost och ta oss in på båten.
vi kom hem till Jönköping ungefär vid halv fyra

Jag drog till hallrn för att jag senare skulle upp till kusinerna där nu min stackars nyopererade syster befinner sig tillsammans med mamma. Jag fick skjuts upp av Linda. Wildcats och Wolves hade gjort en låda till Hanna. Lådan innehöll lappar och godis, tidningar och lite smått och gott för att peppa henne. Väldigt gulliga brev från alla!


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!