måndag 3 januari 2011

landet södertälje

A dream is a wish your heart makes

när du känner dig nere - är disneylåtar lösningen

gårdagen spenderades med och hos Oscar. riktigt trevligt att få komma till "det egna landet" Södertälje, som han själv kallar det.
Vi åkte till skärholmen och Heron city, två nya ställen för mig som var väldigt stora för en lantis som jag. Vi kollade på Due date, vilket var en sjukt rolig film, jag skrattade typ hela tiden. favoritcitat från filmen: " Dad, you were like a father to me"
Det var jobbigt att köra hem när man va sliten och dessutom hade två pratkvarnar i baksätet. jag fick jobba på bra med gps:en båda vägarna eftersom jag har noll lokalsinne. Pappa blir vansinnig på mig för att jag är så dum haha.
xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

Skriv din kommentar här tack!