söndag 16 januari 2011

never give up



today's words: n.e.v.e.r. g.i.v.e. u.p.

16 januari är det idag. Detta betyder att det är exakt 2 månader kvar tills jag går in e den mest ovärda åldern någonsin. jag har åldersnoja så det skriker om det. jag vill vara som peter pan!

men som sagt, 16 januari.. Jag har laddat upp med Lax och ris inför matchen som börjar klockan 15.00 i huskvarna sporthall. Jag är nervös men hoppas verkligen vi vinner idag. Det skulle vara så himla gött.

Jag och Ajnur har båda problemas med våra magar, så nu har vi ännu en gång tagit tag i det. Vi gick till Homan och han skrev ut nya tabletter som vi ska äta. Detta är typ de 4e tabletterna jag testar som är receptbelagda, så hoppas de funkar. Dessutom har vi tuggtabletter som vi får ta ifall vi får ont på matcher och träningar. Vi har alltså laddat upp!!

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!