tisdag 4 januari 2011

innan jag dör

without a song or dance what are we?

ja jag sitter och lyssnar på abba. Blev inspirerad av filmen Mamma mia som pappa och jag kollade på för några dagar sen. En sak som jag vill göra innan jag dör, det är att vara med i en musikal. Det skulle vara så kul.

nu sitter jag på tåget till Jönköping. Jag har haft det så skönt hemma, ville inte åka redan idag, men jag ska träna med brahe så jag var tvungen.
Nu är det bestämt att jag inte ska spela någon mer match med sanda på hela säsongen. Lite blandade känslor inför det beslutet som coacherna har tagit från min sida. Vill ju jättegärna spela med mina brudar såhär sista året, men samtidigt vill jag spela i damligan.

bild på mig och lillebror på nyårsafton. saknar honom redan
slipping through my fingers.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!