måndag 10 januari 2011

saknade storasyster



you told me I was pretty when I looked like a mess

Johanna blondiebabe Carlson stannade kvar efter Matchen (hon spelar i Kvarnby som vi mötte igår) och som jag har saknat denna brud.
Vi hade såklart hur mycket som helst att prata om eftersom vi inte hunnit prata ut på riktigt sen innan studenten förra året.
Vi började redan efter matchen och fortsatte på bussresan hem och fortsatte hemma i köket i någon timme tills vi kom på att vi behövde äta. Vi bestämde oss för att gå ut och äta och det blev på Jensens.

Det bästa med mig och Johanna är att vi tänker så lika om saker och ting. Som jag skrev i hennes studentpresent så har hon varit som min storasyster som jag aldrig haft.

underbar tid spenderad med en underbar vän!

Idag var första skoldagen vilket gjorde mig lite ledsen inombords. jag orkar fortfarande inte skolan och känner ingen motivation .. burnt.

för att klaga lite extra vill jag uppfinna piller som tar bort all magonda, oavsett sort. jag pallar inte mer.





xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!