lördag 29 januari 2011

favoriter














Har du inga förväntningar kan du inte bli besviken


igår stukade jag min fot på träningen och det var ju inte så bra tajming med match och sånt och inte heller eftersom jag Ajnur och Emina skulle på bio.. men med en del (väldigt mycket) hjälp så kunde jag ta mig relativt smidigt in till stan. Blev buren över juneporten och haltade runt mellan sf och Subway .. levde livet som skadad helt enkelt.
Vi såg " Love and other drugs" och den var ju precis mig i smaken. Rolig film som man skrattar igenom och sedan bölar till i slutet! rekommenderar den till er som är kärlekskomedifantaster!

Idag var en dag i sandahallen då malbas tjejjer och killar kom på besök, jag gjorde även ett besök på ryhov och röntgade min fot.
Efter killarnas match drog Ajnur och Emina och handlade medan jag fick börja skala potatis.
Har haft en mycket trevlig kväll med favoriterna och imon fortsätter det med pajbakning innan matchen!
Lita inte på någon som inte förtjänat din tillit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!