onsdag 12 januari 2011

jag hade fel om skolan


when I become a star we'll be living so large

idag insåg jag hur fel jag har haft om skolan hittills. jag har tyckt att den varit hemsk, men den är ju verkligen rena rama tortyren. Nästa vecka, dvs andra skolveckan har vi en engelskaanalys på en skönlitterär bok, (hon sköt upp glosorna till veckan efter tack och lov), en svenskaredovisning som ska in, ett svenskaprov om epoker, ett naturkunskapsprov, och eftersom det är onsdag har vi inte hunnit få läxa av Sven-David i religion än men det kommer väl det också. och stackars dom som går sam sam., dom har filosfiprov plus allt annat jag räknade upp. studenten nu? JA tack!

stay positive!

Ajnur och jag och Emina ska och fika idag. Det ska bli myys!
Och vill ni veta en till sak? Nu har jag fått en som gör mitt hår till balen i maj. Det blir gulliga Olivia Johansson som spelar med mig i Brahe och som går Frisörlinjen. så underbart!
laterooo

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!