tisdag 4 januari 2011

emina och svarttaxi

sj slutar aldrig vara helt jävla odugliga med tågtider. Tåget från falköping blev inställt så jag fick vänta i en och en halv timme på nästa tåg. som tur var träffade jag Andreas och Maja där så tiden gick lite fortare.

Väl hemma fick jag och Emina stressa med the news under lovet eftersom jag hade träning.
Efter träningen åt jag farmors underbara pannkakor som hon skickat med mig, hon är helt underbar. Det bästa är att hälften av dom är kvar.

när jag och emina sitter och äter så drar hon skönaste snacket.
Hon berättade om sitt nyår, och att hon tackade nej till skjuts av en kvinna.
Emina - ja, hon va värsta svarttaxin.
Evelina - jaha, sa hon det?
Emina - nej , men hon hade svart bil ju
skönt att träffa denna roliga människa igen !hjärta
xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

Skriv din kommentar här tack!