tisdag 31 augusti 2010

back to school



jahaja. 
back to school. 
Igår började vi med morgonträning och sedan skolan. jag har två engelskalektioner och en svenska lektion på måndagar .. allt med samma lärare.. jippie! 

idag så hade vi bara gym och sedan en lektion. den började dessutom halv ett så jag och Emina gick hem till lägenheten och chillade lite. kollade på utbildningar och har nog hittat ett alternativ till vad jag skulle kunna tänka mig att läsa. 

gårdagens kvällsträning var med brahe och kvällens blir med enbart sanda. 

 

ska snart äta lite mellis. 

btw så har min dator gått isönder.. igen. nu är startknappen intryckt och det går inte att sätta på datorn. suck suck. så jag lånar eminas medan hon är jätteduktig och kämpar på med matteplugget! 


eftersom jag sitter med eminas dator har jag tillgång till massa av fina bilder. här är en av alla sötnötiga bilder på min mosegosiga sambo:)


xoxo-evelinanana 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!