torsdag 5 augusti 2010

halkbanan


DON'T SAY HUH WHEN I MAKE PERFECT SENSE


idag så gjorde jag halkbanan i eskilstuna. det gick faktiskt bra. jag trodde det skulle vara läskigt och så ,men det var inte så farligt. lite jobbigt dock när man skulle vara uppoch ned i en bil och ta sig ur.. jag har nämligen träningsvärk som är värd att skriva i skyn och alla skrattade åt mig.

När jag kom tillbaka så åt jag på vivaldi och gick sedan och träffade Malin och Madde. Malin och jag åkte och handlade och sedan hem.

På kvällen kilade Malin över till mig och så övningskörde jag en aning med henne. tack för hjälpen!
sedan så gick vi in och åt jordgubbar med glass, sedan var hon tvungen att lämna mig för hennes familj anlände från sommarstugan. typiskt.

Nu har jag svinont i magen och har precis gosat ner mig i mammas och pappas säng. me like!


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!