lördag 7 augusti 2010

rensa ogräs


gokväll kära läsare.


Idag mötte jag upp min älskade bellbell på stan. Vi fikade och köpte nödvändigheter och kollade massor. Vi begav oss sedan efter en halv dag inne i Västerås stad ut till Barkarö och färgade håret. Isabellas blev jättebra och mitt syns inte.. ovärt.

Efter ett tag skrämde Malin oss då vi stod i badrummet där nere med öppet fönster. Plötsligt ser vi ett par ben utanför fönstret och skriker till och skrattar samtidigt som vi ser att det är Malin som kommer på oss i underkläder sjungandes till Spotifylistan. höhö.

Sen blev det att fixa en middag till damerna. Det bjöds på potatiskrocketter och fläskfilé med bearnaisesås. mumma!

Jag tror inte jag skrattat så mycket som jag gjort med mina tjejer i kväll på väldigt väldigt länge. Jag har kramp i magen.

Nu blir det att rensa lite ogräs!

Sanna vänner är det bästa som finns. ni är mina. Kärlek

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. haha vilken kväll!! ni är världs bäääst =)<3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!