lördag 28 augusti 2010

tillbaka


Lägg till bild




okej. nu är det dags att skriva.

Grekland var underbart. Underbara vänner, underbart väder, underbara möten, underbara samtal, underbar känsla, underbar atmosfär, underbart allt.
att kunna koppla bort omvärlden är en stor prestation.

tack för en härlig resa tjejer. ni är min kraft

när jag kom hem från Grekland blev det till att vila upp mig och sova.
Igår tog jag körkort, och har nog inte fattat det än. jag kan köra vart jag vill! (om jag hade haft en bil att köra förstås) men principen ändå i sig är väldigt fantastisk!

direkt efter uppkörningen kom mamma och pappa med alla mina väskor.. vi tog en lunch på hamnens café och sedan begav jag mig till tåget mot Jönköping.

Efter lite förseningar och ett jäkla kånkande på väskor i spöregn kom jag fram till lägenheten som heter kaos. Jag fick slänga in alla väskor, packa om och åka till Visingsö där vi hade teambuilding med sanda basket. vi cyklade, busade, åt och spelde golf. också detta i spöregn. jag är sämst på golf ifall ni ville veta.

Idag åkte vi hem från visingsö och jag har storhandlat och börjat packa ur och in mina kläder på mitt rum.
För er som inte vet har jag en rumskompis för tillfället. Elin bor i vår lägenhet mihi. så slipper jag sova själv i min säng hihi!

men nu ska jag sova
för imorn ska jag upp och träna med Emina och Hanna.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!