söndag 15 augusti 2010


Nu har jag inte skrivit på ett tag. Har typ haft ett liv..

Jag var hos bästaste Johanna Carlson i Stockholm som sagt och vi hade det jättemysigt. och jag önskar henne ALL lycka med flytten till Göteborg.

På fredagen åkte jag från Johanna i Danderyd till staden igen. Då träffade jag Josefin från Våla, vi räknade på att det var ca 4 år sen vi sågs sist.. väldigt sjukt!!
Vi busade runt i stockholm och försökte hitta, blev ett och annat samtal till Johanna för att få vägledning och det gick förvånansvärt bra !
Jag hittade ett par basketskor. det är också väldigt förvånansvärt. det blev Bryants nya från Footlocker och jag är nöjd.

Jag hann dessutom med att tappa bort min mobil och få panik, ge ut mitt nummer till en gubbe som försvann och tack vare Josefin så hittade jag den. jag hade lagt den i bakfickan på ett par shorts som jag prövade.. smart brud ? njee.

Igår städade jag och fixade lite innan mamma, pappa, fanny och david skulle komma hem. På kvällen gick vi ner till farmor och farfar och åt kräftor och olika pajer. jag var i himmelriket! dessutom fick man träffa Rasmus med. Jag och Rasmus låg och testade farmor och farfars sängar. så jäkla goa. det är sådanadär ni vet som man kan styra med kontroll, upp och ner och jisses så gott. Vi somnade i några timmar tills vi skulle gå hem och Rasmus,Madde och Micke skulle åka. Skön kväll!

Idag ska jag övningsköra när pappa har packat upp alla grejer, det kan ju ta sin lilla tid.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!