tisdag 10 augusti 2010

planer smidda

idag har evelina faktiskt inte suttit inne en hel dag och väntat på samtal och skit. nejnej. idag har hon agerat!
Jag tog bussen in till stan. Jag gick och införskaffade presenter till vår älskade Isabella som fyller 18 bast imorgon. Dessutom åt jag. och jag blev så besviken. Foccacia som jag ätit hur många gånger som helst på cbg i Jönköping var sjukt torrt och äckligt i Västerås. ville nästan gråta. eller klaga, men jag gjorde varken eller!



Här hemma har jag ätit och plockat tomater från mammas urna och dessutom tränat på att starta i backe med bilen.

Nu har jag tagit tag i livets värdefulla ting med, det är vänner.
Imorgon så åker jag och Malin och grattar Isabella


Isabella Halling

På torsdag förmiddag tar jag tåget till Stockholm där jag ska få träffa min bästaste Johanna Carlson. Det ska bli så himla skönt att prata med denna tösen igen så jag vet knappt var jag ska ta vägen. vi ska luncha och kika i staden och sedan blir det sleepover hos henne ute i Danderyd.

Johanna Carlson

På fredagen lämnar jag Johanna som ska packa inför sin flytt till Göteborg och åker in till staden igen. Där ska jag träffa en brud som jag inte sett på hur länge som helst. jag tror det är fyra år nu. Bruden i lyxförpackning som jag pratar om är ingen mindre än Josefin Lundborg. Vad vi hittar på vet ingen. men mysigt ska vi ha!


Josefin Lundborg


och på fredagskvällen efter stockholm blir det utgång i vässan med mina brudar. allihopa. så sjukt kul ska det bli!

det enda som är fel nu är att jag är skadad. blää.


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!