fredag 6 augusti 2010

du äter mycket kvinna

jag har tänkt på en sak nu när jag är hemma ensam. det är faktiskt läskigt att sova själv, det tänker man inte på när man bor i lägenhet med världens starkaste sambos eller när stora biffiga familjen på sex pers är hemma, men nu när man är själv.. då kommer alla spöken fram.

Idag har jag varit jättesnäll och klippt gräset(mycket gräääs) och vattnat blommor och plockat hallon och blåbär.

Det blev pannkakor hos farmor och farfar idag så jag har jätteont i magen. jag vet inte hur man äter några ...
Detta var farfars kommentar när jag inte tog så mycket kött vid kvällsmaten: "Men ska du inte ha mer mat evelina?
Farmor: Nejmen hennes mage är ju full av pannkakor förstår du"
Evelina småler
Farfar: jasså, hur många åt du då? Sju eller?
Farmor: haha det slinker ner många fler än sju i hennes mage
Farfar: HAHAHA det skulle jag aldrig klara mer än sju. gud va du äter mycket kvinna!

Nu ska jag gå hem från farfar och farmor och kolla på film eller någonting igen. jag är den största mjukisen jag känner.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!