onsdag 11 augusti 2010

bellbell 18


idag blev det stressss.
Vaknade runt tio och bussen gick tio över elva. när jag ska in i duschen så blir det inte varmt.. så jag traskade ner i handduk till jobbet och bad och nycklarna till farmors hus och gick ner där och duschade medan farfar fick fixa problemet över telefon med papi.
Jag fick stressa med att slå in presenter och fixa mig.

Jag satt och gjorde teoriprover på körskolan från halv tolv till halv tre då Malin hämtade upp mig. Hon har blivit min chaufför, det gör mig ingenting :-)

Sen åkte vi och firade ISABELLA HALLING SOM FYLLER 18 idag. Grattis min sötaste unge!

du kan titta nu på bilderna där jag och hanna gick lös för att vi inte hade mycket att göra.
När jag kom hem idag från Bellbell så möttes jag av tre brudar i mask. take a look






xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!