lördag 28 maj 2011

bullar och sofia


min dag började bra, vet ni varför? Jo för jag vaknade upp bredvid min underbara kusin Sofia som spenderade natten här. Vi åt bullar och kollade på en jättebra film som heter: Life as we know it. Ni borde se den!
Efter betygssnack i skolan så gick jag till jobbet där barnen klängde på mig och höll på. Det är faktiskt gaska härligt, barn är så simpla. De är så ärliga ..

Efter jobbet åkte jag direkt ner till stan för att möta upp Sofia. Vi gick och kollade lite smått på marknaden och sen köpte jag hårfärg. Hittade dock ingenting annat av det som jag behöver så jag får nog åka ner imon med!

Från klockan fem till tjugo i elva hade jag uppgifter med Miki Herkel Cup. Efter allt flängande för mig fick jag återigen gå ner till Huskvarna för ett möte klockan halv tolv, ganska mysig tid för ett möte .. jag somnade till och med i väntan på det mitt i korridoren på det iskalla stengolvet, då är man pigg chey!

nu ligger jag i sängen och ska kolla på en film eller nått.. och äta bullar.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!