måndag 16 maj 2011

Skönt är också en känsla


hej hallå allihopa.

Nu är vi jättetillbaka från SM i Karlstad. Det blev ett silver för oss och även för killarna och till och med även för Sverige i Hockeyn.. vad fan hände där egentligen ? Lite för mycket silver måste jag säga!

Två goa kommentarer från Helgen:
Emina: Någon har ögat vädret
Amanda: vadå ögat vädret?
Evelina: det är så blattar säger när man Jigsaw:at vädret typ.
Amanda: Jaha, men då fattar jag, som illuminati då!
Alla skrattar väldigt mycket!
Coach Johansson: Tjejer, ni är så spända och jag förstår att ni är nervösa nu när det är semifinal och allt.. men tänk så skönt det skulle vara om vi inte hade känslor! Jonna (Grov skånska fast med vanliga R): Men Peter, Skönt är ju också en känsla!

Idag var en go dag i skolan, hade bara engelska.. ioförsig hade jag prov men det var inga dimmor.
Nu börjar det kännas att studenten är nära.. detta var sista engelskalektionen för hela gymnasiet! Catching!

nu ligger jag och kollar på big brother och är fruktansvärt trött.

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Haha har då allt varit en händelserik helg! Lagbilden blev ju super fin!
    Efter att ha gjort mina kalkylberäkningar så har jag dragit slutsatsen att det var du, Marie eller G (amerikanskt uttal) som skrev: strykjärnet är hett!! ;)
    Jag kommer att sakna er förskräckligt mycket nästa säsong!
    Kärlek till er!

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!