söndag 8 maj 2011

lyssnar


Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

Bilden är från i somras på mig och lilla söta Spike. Såhär nära en hund har jag aldrig varit!

I helgen kom som ni såg i mitt gästinlägg Elias hit. Vi har haft det riktigt trevligt med grillning,dans,chokladbollar och basket! catching!

Idag så har vi spelat match med sanda som träning inför SM. Vi spelade inte så bra, men jag tror det var bra att vi fick spela ihop oss lite. Efter matchen skjutsade linda upp mig,hanna och sofia på Berget.
I 3 äckliga timmar stod vi och läste en värdelös manual till hur vi skulle sätta ihop den nya grillen. För det första så saknades det både skruvar och muttrar. För det andra stod det inte någon text i manualen utan det var bara kassa bilder så att vi fick gissa. För det tredje så hade de inte gjort allting ordentligt så en bit där det skulle vara ett hål var fyllt med metall?
Inga pigga tjejer sådär innan maten. Men tillslut så fick vi ihop skiten och kunde njuta av en underbar middag på balkongen i solnedgången.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!