tisdag 10 maj 2011

dagens


TA MIG TILLBAKA.

Jag somnade som en stock igår, vilket var sjukt gött efter förra natten då jag knappt sov 3 timmar!! Vid 9 begav jag mig till gymmet för att träna. Det var bara jag,Elin,Marie och Sofie där så vi fick specialträning av Hannu. Det var faktiskt en bra start sådär på morgonkvisten!

När klockan var 12 befann jag mig på jobbet. Idag var ingen vanlig dag utan det var Fritidshemmets dag. Så vi hade olika stationer som barnen fick gå runt till, såsom hoppborg, godishjul, lotteri, kasta vattenballonger osv.

Efter jobbet drog jag, Elin, Marie och Sofie till stan. Jag är nu en bikiniöverdel, piercing,örhängen*3 och ett linne rikare.

när jag kom hem åt jag och Emina Pita. Det är så jääääkla gott. Ni som inte testat det, be era bosniska polare fixa pita åt er. Sirnica är min favvo!

lateroooo
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!