tisdag 17 maj 2011


WHERE'S MY SUNSHINE?

Igår blev fick vi besök av våra störsköna vänner Adnan, Berat och Joseph. Jag och Emina hade bakat Pizzor och dukat fint med specialvikta servetter och tända ljus, extremt go och mysig stämning. Vi pratade och skrattade och hade sjukt kul som alltid! The fantastic 5.

Idag var det jättetråkigt i skolan och jag har nyss diskat ALLT från igår.. och det var inte lite kan jag säga, så min dag har varit extremt tråkig hittills.

Nu sitter jag med min onda hals och sjunger till den nya (för mig iaf) grymma låten Jack Sparrow. Så himla go! Värt ett sök på Spotify för er som fortfarande har tid kvar där eller som har premium ;)

Imon åker SIC Basket till Ungern. Jag hoppas på mycket stark sol där och inga moln, detta gäller i synnerhet mellan våra 5 träningar och 3 matcher!

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. isabella =))))19 maj 2011 kl. 00:14

    BILDBEVIS PÅ ATT DU ÄR BRUN!!säg inge annat kvinna! <3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!