tisdag 3 maj 2011

skånekvällen


här har vi en bild på mina ögon som Rebecka sminkade. Vad tycks ?


Just nu sitter jag och Emina och äter Våfflor samtidigt som vi kollar på den mycket spännande finalen i Herrligan! Det är förlängning i Norrköping.

Förutom detta har vi infört en "skåne-kväll", Vi kom överens om att bara prata skånska.. det blev härliga diskussioner kan jag säga. Emina måste ju träna nu när hon kanske ska flytta till Malmö. Själv vet jag ju inte vart jag tar vägen, men kan mycket väl bli där neråt i landet för mig också.
Hur som helst. skånska är nice!

2 kommentarer:

  1. Eve jag tycker att du går med många plus nu! Iphone, skånska, skåne osv.... Bästa!
    Hoppas du ägnar tid åt dig själv, gör sådant du vill, älskar och pysslar om dig själv. Egoboost? Magont är ju inte roligt.
    Go hard!
    Love

    SvaraRadera
  2. Ja men visst gör jag Jonna! Visste väl att det var en knasig skåning som skrev anonymt;)
    Nej magonda är sääämst, men jag kämpar på jappjapp! Puss love sötnos

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!