fredag 13 maj 2011

fill my heart

YOU FILL MY HEART WITH GLADNESS, TAKE AWAY ALL MY SADNESS, EASE MY TROUBLES THATS WHAT YOU DO
för er som följer min blogg.. har inte mina senaste två inlägg försvunnit? jag kan inte se dom iallafall.. väldigt skumt. Det kanske var Molly Sandén som kapade min ipadress och tog veck de ;)

Hur som helst, i skolan idag fick vi ett oförberett prov i religion, ibland vill jag skjuta gubbjäveln.. särskilt när han säger : ja ni som sviktar mellan två betyg, kan ju se detta prov som väldigt viktigt.
det var helt sjukt svårt!

Efter lektionen försökte jag skaka av mig mitt upprörda humör. jag och Amanda gick orienteringsrundan på idrotten idag. Det är också en sak jag tänkt på.. Orientering är ju egentligen ingenting som borde finnas i skolidrottens mål? det handlar ju om lokalsinne(vilket inte är en egenskap som jag besitter).. Tur hade jag att Amanda var en pärla på att läsa kartan. Vi hade ett trevligt långsnack.

btw, idag när jag var på jobbet ringde killen från hemtjänsten i Västerås och sa att han behövde mig som sommarvikarie för ett barn med autism. Så nu äntligen har jag ett sommarjobb, det känns så himla bra. Dessutom är det på samma avdelning som Isabella! SCORE!
nu ska jag och Emina ladda upp inför SM imon med en film!

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Det måste vara nåt med blogspot för exakt samma sak hände för mig, så jag postade inlägget igen haha! :P

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!