tisdag 3 maj 2011

snöade

Bilden får mig att längta hem till poolen och sommaren, det hade varit riktigt härligt! så trevligt att det snöade idag .....
ligger nu i soffan (mitt nya favvoställe) och väntar på att min magonda ska gå över.
Efter skolan fick jag skjuts upp av Mathias till hans hus eftersom hans syster Rebecka skulle testsminka mig inför balen. Bilder kommer så fort Becka skickat dom.
Hon har gjort en jordnära sminkning med en blandning av varma och kalla toner, jag blev väldigt nöjd och kan knappt hålla mig till balen! Det är inte långt kvar nu faktiskt!
Becka skjutsade hem mig efteråt och jag och Emina ska gå och sola när jag mår lite bättre. Det gäller att ligga i nu sista månaden.. har varit dåligt med värme den senaste veckan tyvärr!



xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!