fredag 16 juli 2010

grappa bar




igår drog jag till E-town för att gå ut på en pub med Gammelmoster Ninni och Mami. Det blev en bar istället som heter Grappa. Väldigt mysig, dock inte riktigt min åldersklass kanske men vad gör det när vi var en 18+ och två 20+ ;) ?


Vi pratade om livet och lite till som man brukar och jag hade det jättekul!
När vi skulle åka hemåt så skulle pappa komma och hämta oss. Jag åkte däremot med Marcus den korta biten, trevligt att träffa honom också!:) När båda bilarna kommit till Måsta så bytte jag bil och åkte med mami och papi hem.

Idag ska vi åka upp till Skinnskatteberg igen. Denna gånger för att fira Faster Madde som fyller år!
Jag ska övningsköra den stora chryslern.. lite läskigt faktiskt!




Och några IDIOTER har gått in på våran tomt, in i våran bod och snott 3 av 5 cyklar. så himla onödigt. Hoppas polisen hittar äcklena!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!