torsdag 1 juli 2010

superfanny


Superbild på min supersyster superFanny!

idag har jag jobbat. nu börjar fyra veckors slit.
Men efteråt får man ju sin belöning så det är ju bara att stå ut!

Idag blev iförsig en kort dag med tanke på att jag åkte till körskolan redan klockan ett. Han tyckte att jag hade förbättrat mig mycket och har mycket bra koll för att inte kört någonting innan, då blev jag glad!
efteråt strosade jag och Fanny på stan(hon hade varit hos sjukgymnasten). Vi införskaffade oss varsin glass och varsitt armband som plåster på såren att bussarna ut till Barkarö aldrig går. puuh va skönt det är att bo i Jönnet ibland!



Lite planering då



Idag Torsdag: Hjälpa papi att sjösätta båten, rixfm blir det inget med..
Fredag: Isabellakväll!
Lördag: Utgång med Johanna och Malin m.fl.
I'm Gonna leave the day behind, don't you worry cause I'm gonna have a real good time!


jag kan inte sluta älska klänningen som fanny sytt heller. LOVE
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!