måndag 19 juli 2010

om 100 år

hejhallåsvejsan.

idag har jag varit mycket extremt trött. ..otippat.
"Det var ingen sprudlande Evelina idag inte" - farfars kommentar när jag kom till jobbet klockan åtta imorse..

Men jag kollade faktiskt på The Last Song med Hanna igår kväll och jag grät och grät och grät. så att jag knappt kunde andas ett tag. Lite töntig med fy va fin! Jag låg och tänkte på handlingen hela kvällen/natten.

Idag efter jobbet löpte jag och tränade lite fys. det var skönt. och vad vare jag skrev om solen? tror ni inte att den lyser så förbaskat mycket idag.. :(
jag får skärpa mig. det är inte viktigt att vara brun, det är inte viktigt att vara brun!

jag har sjungit och spelat mycket idag. då blir jag lugn !


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!