onsdag 28 juli 2010

Kom i min fantasi



KOM HIT KOM HIT KOM I MIN FANTASI, JAG VILL FLYGA BORT MED DIG

Jag är inte som jag tänkt mig. Kommer jag någonsin bli det? Jag tror att alla har en vision om hur vi vill bli uppfattade och om hur vi vill vara och vad vi vill åstadkomma.. men vad händer när man visionen förblir en vision och dröm? Verkligheten bara sveper förbi. Jag vet inte varför jag ändrar mig och ändrar mig igen, men jag vet att det blir jobbigt i slutet.


Idag kom Isabella hit. Hennes händer var sönderklösta av hennes nya kattunge så vi fick plåstra om fingrarna med bambiplåster! Vi blir helt galna när vi pratar om resan och det är så det ska vara! Vi myste och kollade på film och gick vår promenad i förkortad version. Blev ingen träning för oss eftersom jag har ryggskott och hon har rosa tejp upp i ljumsken!
men jag gillar dig min sockersöta bästa vän lika mycket som jag gillar mjölk! (hjärta)


xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. jaa 21 dagar kvar sen sittter vi på flyget, heelt awesome!! du är bäääst min bästa vän! om du gillar mig lika mkt som mjölk, då är det inte illa :D massa hjärtan! <3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!