fredag 9 juli 2010

Sköndjuret är hon

SKÖNDJURET ÄR HON ... hanna.. det blev lite fel va?








oj oj oj inte skrivit på ett tag känns det som.. man har ju sommarlov,, eller inte?
jag jobbar och är på körskolan stup i kvarten och hinner med att träna lite . det är som vanligt fast mer jobb.

kan berätta lite roliga saker ( enligt mig) som hänt eller sagts.

Vi var ute med båten och David ville bada, men skulle byta om, och han frågade var någonstans han skulle byta om? pappa svarade att det fick han allt göra i båten .
Då säger David: " Men eve och Hanna.. ni får INTE kolla på mig när jag byter om ,varför jag vill inte"


Pappa: " Men skärp dig nu David, det är ändå ingen som vill se din lilla metmask! "





pappa, hanna , david ska bada från båten..


jag frågar pappa: men hur ska ni komma upp sen då hade du tänkt?
"ja men det är inga problem jag kommer upp där fram sen. "!


detta slutar i asgarv från samtliga. Pappa skyller på tennisarm men skrattar helhjärtat han också. jag hade sjukt kul i och med att jag var den enda som höll mig i båten hela tiden.








sista roliga saken hände idag och det var återigen pappa som stog för kommentaren.
Pappa: Vilken fin klänning du har Hanna!
Hanna: ååh tack!
Pappa: men den ska du inte ha ikväll


Hanna: men varför? den är inte ens urringad
Pappa: nej det är bra men det är ju uppringad nertill!
Hanna: men haha sluta den e inte ens kort, ( visar vad som är kort enligt henne)


Pappa: jamen tänk alla raggare det är ju som att skriva Välkommen in i arslet!








jag och Hanna ska snart ner och försöka komma förbi raggarna utan att bli våldtagna. det ska nog gå vägen. har tagit på mig en byxdress idag istället för kjol som jag hade igår. känner att det är lite säkrare! på stan möter vi upp Evelina Strömberg och then we'll see what happens.




Juste. jag var hos emil och vi åkte ut med hans båt förut ju.jäklans va stor den va. det blev mycket bad( inte för mig men för boysen). tänkte stänka in en bild från avslutningsmiddagen i Nian. Emil min emil:)




xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!