lördag 3 juli 2010

I want you closer



i want you closer Cause i need someone near Cause some people leave Cause i think you'll might need me too.


Jobbade idag.
Efter det övningskörde jag och hämtade isabella. haha!
Min älskade bellbell som jag saknat så mycket.
Det är fantastiskt hur bra vi förstår varandra. Med dig kan jag prata om allt som ingen vet, allt som ingen behöver veta, allt som ingen ska veta. Tillsammans är vi så sjukt bra.
en bild på Isabella och hennes bror Alexander (Christoffer)

Vi tog en promenad efter att vi ätit grillat och vi slutade upp på bryggan på enhagen. träffade lite trevligt folk men satt mest och pratade. I love to talk .

I didn't had a clue you knew me so well

nu ligger jag i min säng och funderar på att dra på en film. får se hurdet blir .
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!