torsdag 29 juli 2010

naprapat



jomen visst var evelina hos naprapaten idag. hon var hur härlig som helst!
knakeliknak sa det och nu är jag öm och kommer vara det i några dagar. ingen löpning för mig inte (hejdå kondis)
Ny tid på tisdag, hoppas jag kan vara med och spela matchen som också är på tisdag, det är ju nämligen min första fotbollsmatch på X antal år! skulle väldigt gärna vilja vara med.

men men, nu äre som det är och jag har packat inför resan till Jönköping. Vi ska flytta mina saker till den nya lägenheten och sedan städa ur den gamla. kul. det bästa var att Naprapaten sa att jag inte skulle bära saker så det är ju tur att man har 5 andra i familjen som får sköta grovgörat!

Det ska bli kul att komma till jönnet ett tag, träffa folket!

nu ska jag fixa det sista,

ses och hörs.

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!