söndag 18 juli 2010

"Pengar är bra men kärlek är rikedom" - Dough Horton


Igår var den dagen som Evelina skulle påbörja sin sommarbränna.. men vad händer? jo åska och regn. kulkulkul! jag var så oerhört arg. på riktigt. Hanna och jag drog till stan på förmiddagen då det var uppehåll. Vi åt på gränden och sen åkte vi hem igen. mycket värd resa kände vi.
Efter det så kom bella ut till mig och vi pratade som vanligt och åt och hade det mysigt. Påbörjade kubb med familjen och farmor och farfar som fick avbrytas pga av regnet som inte ville sluta.
Jag, Hanna och Bella hade girltalk i några timmar innan jag och bellbell intog position i källarvåningen i badrummet där vi skulle sova eftersom det är så sjukt varmt i huset förutom där. Vi kollade på The ugly truth och somnade gott :)

Idag är inte vädret ett dugg bättre än igår så jag ska väl vara deprimerad idag också antar jag.
Imorn äre nya tag för då är det jobb som gäller och det kommer säkert vara skinande sol som det varit alla andra dagar jag jobbat..

men men, GREKLAND om 32 dagar!! me like!
förhoppningsvis blir man brunare än denna lilla stekfisen!

Haha hittade nyss en film när hanna skrämmer david. så sjukt kul!!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!