onsdag 6 oktober 2010

c.b


jag måste bara göra ett inlägg om det urcoola personen charles barton.
Han bar hem mina påsar från willys ( sjukt tunga) för cirkus en månad sen och jag är honom evigt tacksam. Inte nog med det, Han har lagat mat och hjälp mig med matte C!
Ibland har han även sjungit för mig!

Vilken toppenmänniska killen är!




idag har varit den knasigaste dagen tror jag .. jag och Emina pallrade oss upp tio i sju(puuh) för att tvätta (buhuuu). Det var slitsamt men behövligt. Med nöd och näppe hann vi till skolan , där vi hade matte. Efter det labbade jag med min söta lärare Erik. Jag var själv så jag fick vara med honom, det gillar vi! tihih.
Sedan blev det att stå i kö i cirkus en halvtimme för att få mat, ..
Kom en kvart försent till svenskan då vi skulle ha redovisning. men vi hade tur då hela skolans nätverk inte fungerade. Utan powerpoint - ingen redovisning så då fick vi gå hem .

Jag och Emina chillade i nån timme innan vi kunde kila tillbaka till skolan för att ha PA.
Men nej inte vill läraren komma idag heller så vi får gå hem..

Sa hejdå till mamma och faster idag också.. lite smått tråkigt sådär eftersom man inte ser dem så ofta. vi hann med att shoppa mycket massa mat. gott!

Nu sitter jag och spelar gitarr och sjunger med systra mi medan Challe och Emina är i köket och stånkar..


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!