söndag 17 oktober 2010

en famn och ett lyssnande öra

har du någonsin känt att du vill hjälpa en vän men inte riktigt kan? den känslan när det inte finns en endaste liten sak du kan göra för att underlätta situationen?Visdomens ord inom dig är slut eller passar inte in och svaren på frågorna finns bara inte.. jag ogillar det faktum att inte kunna finnas till hands som mer än en famn och lyssnare, man vill så gärna vara mer än så .. men det kanske är just det som symboliserar en vän .. en famn och ett lyssnande öra när det inte finns mycket mer att säga, att inte ge en massa falska uppmuntringar om någonting som ni båda vet är väldigt invecklat och krångligt.. avundas aldrig någon det sken av lycka han har , du känner inte hans hemliga sorger.

idag blev det fika med Emina,William och Mathias. vi hade det jättetrevligt, iaf jag. Efter cirka två timmar kom Challe, Noffen och Kristoffer. När fiket stängde åkte vi mycket lagligt hem till lägenheten och satt och pratade och chillade tills pojkarna drog sig hemåt och jag och min älskade sambo kunde då göra iordning oss inför natten..
nu ligger jag i min säng som jag brukar göra när jag skriver mina kvällsinlägg.

här får ni en kärlekslåt som jag vill ha på mitt bröllop ifall jag kommer ha något.
när man lyssnat på orginalet (rascal flatts) för många gånger är det nice att variera lite med en annan version. njoy


ha en trevlig natt och helg gott folk.
xoxo-evelinanana


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!