torsdag 28 oktober 2010

fystester och rättskunskap


Imorse gick jag upp extra tidigt för att vara pigg och alert på fystesterna.
Jag hade 20 meter, cmj och 14 meter imorse - det gick ganska bra förutom på cmj där jag inte briljerar precis men det var inget ovanligt. Däremot har jag grönt på 14 meter som är konditionsdelen vilket är värt ett stort catching!

Efter detta duschade jag och Amanda och begav oss mot bamba för att äta förstärkt mellanmål.
Sen väntade Robban med rättskunskapsprovet i storan.. jag hatar att göra prov där. det känns så provaktigt .. Men provet gick väl helt okej trots all panik. Hoppas på mvg.

nu ska jag sjunga och spela gitarr fram tills det att jag ska äta för att sen fortsätta med fystester.. nu är det Tester med Hannu.. det är bara att vara tacklingsbar och förbereda sig på käftsmällar..

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Du är grym Evsan! Biffen själv så det blir inga problem! ;) Lycka tiill!!

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!