måndag 18 oktober 2010

morgan pålsson


hade en sjukt go eftermiddag/kväll med min underbara vän Andreas.
Vi började med Björnbröder, som fick andreas ögon att vattna lite granna medan jag själv faktiskt höll mig (true story). Efter detta tog vi ett break för facebook och lite bet och sånt, sedan slog vi igång med min favorit Morgan Pålsson som jag tjatat om så mycket. Jag har imiterat och hat mig utan att han har förstått någonting. Om ni inte har sett denna film så rekomenderar jag den starkt. Morgan Pålsson- världsreportern
efter detta fortsatte vi på tråden humor och kikade på Magnus Betnér. Han är så himla go. realistiskt och rolig, oslagbar kombination.

jag gillar vänner som gör en glad och harmonisk och som får en att slappna av. Vänner som får dina problem att kännas små genom bara en kram.jag gillar vänner som gillar mig som jag är. sånt gillar jag


xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Morgan Pålsson är ju så jävla bäst! Hahaha! Älskar den filmen! :D:D:D:D

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!