måndag 25 oktober 2010

sanning



trovärdigheten beror på ögonen, sanningen beror på hjärtat .. - evelina svensson


idag vaknade jag av att ljuset kom in genom fönstret.. måste fixa en till rullgardin för jag får tokdamp!
Sen lättades mitt humör upp genom att Andreas kom plus att solen lös. wiho! Vi pluggade rättskunskap i några timmar och sedan åt vi min kycklingpaj special!
Efter det blev det lite småklipp från Morgan och Sunes sommar. haha, vår humor är bäst.

Det är helt otroligt vad lycklig jag är som har Emina Busatlija som sambo. vi har så roligt tillsammans. Idag hade vi show i lägenheten. vi sjöng och dansade i vardagsrummet och hallen. Vi använde gardinstänger som mikrofoner och fulade oss. så sjukt kul.


här får du två klipp med de bästa från Morgan Pålsson - Världsreportern




xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!