lördag 23 oktober 2010

rasmus olsson


oj oj . skön helg och det bästa är att denbara gått halvvägs eftersom vi är lediga på måndag. Det negativa är att provet i rättskunskap närmar sig med stormsteg.. blä!

idag blev jag superglad eftersom självaste Rasmus Olsson kom och hälsade på Jönköping. Himlans mysig kille detdära! Han fick komma hem till lägenheten och vi satt och pratade tills vi var tvungna att åka till bankeryd och vara sek i en match.

Och det var väl det värsta jag varit med om. Den organisationen har ingenting som kallas framförhållning eller koll och de vet inte hur man stavar planering och ordning! Jag, Emina och Erika fick sköta i stort sätt hela seket. Det började med att vi fick fixa allting från datorprogram,internet och uppkoppling till livestatestike, dessutom fixa spelarlistor som inte fanns. När matchen väl startade så kunde dom ju inte datorn och vi fick sitta och assistera från våra andra uppgifter samtidigt.. efter första perioden fick vi byta så att Emina skötte datorn och jag och Erika var assistenter. jag fick dock skriva hela matchen samtidigt eftersom ingen kunde. och dessutom sköta lagfoul, pilen och foultavlor! De andra två fick sköta tiden och 24.. och knappt det klarade dom av.. inte okej ..
Dagens HISSAR - DOMARNA BERTIL OCH ISADORA SAMT RASMUS OLSSON
Dagens DISSAR- BANKERYD BASKETS ORGANISERING SAMT VÄDRET

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!