söndag 10 oktober 2010

isabella


jahaja, nu sitter jag här brunhårig och glad i min stora sköna säng med min bästa vän Isabella!

Jag hämtade henne på stationen igår och när vi kom hem så drog vi vidare till William. Där befann sig han, jesper,chrisse och torbjörn. vi mös och kollade på film!

Idag har vi varit i Växjö och spelat match. Jag fick inte vara med pga min fot, vilket suger hårt. Hur som helst var det underbart roligt att se brudarna spela som de gjorde. så himlans duktiga. vi tog hem våra första två poäng och därmed den första vinsten!

Jag och Isabella åkte in till Cbg och tog en fika. träffade massa goa folk ute , pratglada också! Sånt gillar vi !

imon blire att visa Isabella a6 och kolla på Brahes pöjkar som spelar match!


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!