söndag 31 oktober 2010

hårmodell



har haft en superbra dag med Isabella.
Jag åkte och hämtade henne innan vi tog oss ner till staden. Vi kikade runt lite på nya Monki och sådär eftersom jag inte hann kolla på smygpremiären i Jönköping.

Vi åt på vivaldi som vanligt och tur var väl det, för just idag så märkte vi att det var gratis styleing och make up precis under vivaldi i gallerian. Vi tvekade inte en sekund på att gå dit och bli tillfixade!
Hon som lockade mitt hår tyckte om min längd och ville ha mig som hårmodell i Stockholm om några veckor, jag blev jätteglad och hoppas verkligen det funkar att ta sig upp! Detta skulle gå ut på att hon först stylar mitt hår, sedan sminkar mig och sedan skickar mig till en studio där en fotograf ska ta bilder, visst låter det ballt?

Nu ska jag och bella sätta på en film. Vi är ganska slitna efter allt korttagande och skratt med Hanna och hennes brudar Madde, Bella och Freja!
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!