lördag 13 november 2010

Anastasia


igår fick jag, Emina och Amanda träna med Brahe istället för sanda. det var en nice träning!

Efter träningen fick jag och Emina skjuts av Torbjörn upp till mina kusiner där kvällen skulle spenderas med lite folk. Vi gjorde tacos och det satt som smäck eftersom vi var så vrålhungriga.

Jag hade köpt med lite chips till min stackars kusin Sofia som ligger hemma med ögoninflammation.. så synd om henne!
Kvällen bjöd på ALADDIN och lips.
Jag hade en riktigt skön kväll,

Idag har vi kört mördarpass med Pappa Svedberg. helt grymt! Det började med ett fyspass utomhus i det "underbara" vädret. det var lera,gräs och mer lera, helt underbart.

Efter fyspasset fick vi lära oss självförsvar, mycket nyttigt!
Jag och Emina gick hem och lagade mat för att sedan göra oss i ordning för nästa pass som var Yoga med mamma Svedberg.
Jag är smidig som ett kylskåp och det behövdes mycket korrigering på mig.. haha!

Efter ett två timmar och tjugo minuters långt pass duschade vi och åt grekiskt. Sedan släppte vi loss och dansade, jag och Emina var mycket kreativa och använde oss av självförsvarsövningarna vi lärt oss på förmiddagen och gjorde en liten koreografi, snitsigt!

Nu har jag, Amanda och Maja myst i min säng och kollar på Anastasia! så sjukt bra film!

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!